TIVOLI JO11-1

Door Dion Bell

RPC JO11-3 - Tivoli JO11

23-03-2018

Vandaag een topper op het program uit tegen RPC op het fijne tijdstip van 09:00. Iedereen was aanwezig maar daar heb je het ook wel mee gezegd. Vanaf de eerste minuut was RPC de betere ploeg en dit resulteerde in een vroege 1-0. Wij kregen een paar kansjes maar die hielt de keeper er dan weer uit. Bij hun ging het een stuk beter en daardoor stonden we dus met 3-0 achter bij rust. Na een keer goed de jongens aangesproken te hebben kon het na rust wel ineens. Binnen een kwartier stond het 3-3 door 3 doelpunten van Pim. Daarna zakten we weer in en liep RPC uit naar 5-3.

Tivoli JO11-1 - Unitas’59 JO11-4

30-03-2019

Vandaag weer een concurrent op bezoek. We staan met 5 ploegen op 3 verliespunten en unitas was er daar 1 van. We begonnen redelijk aan de wedstrijd en er waren kansen over en weer de betere eerlijk gezegd voor unitas die drie maal het aluminium raakte maar geen doelpunt maakte. Toen kregen we halverwege de eerste helft een corner die Stijn er in een keer in schoot 1-0. Dit was heel lang de tussenstand maar deze had al groter moeten zijn voor ons gezien de tweede helft. In het laatste kwartier werd er dan toch nog twee maal gescoord. Nogmaals door Stijn die goed doorging op rechts en de bal onder de keeper doorschoof. De laatste kwam op naam van Milan die een snel genomen corner van Pim binnen liep. Vandaag goede zaken gedaan jongens door een concurrent op achterstand te zetten. 3-0 overwinning.